Znáte Bussang - Larcenaire? Ohodnoťte ho! Pomozte dalším lyžařům při jejich rozhodování, kam jet lyžovat. Čím víc hvězdiček, tím lepší dojem. Hodnotit můžete v několika kategoriích, např. kvalita sjezdovek, noční život, snowparky nebo vhodnost pro rodiny s dětmi. Pokud Bussang - Larcenaire neznáte, najdete zde recenze dalších lyžařů, které vám mohou pomoci při hledání toho pravého lyžařského střediska.
Recenze Bussang - Larcenaire
Celkem (3.0)
Celkové hodnocení střediska (počet hvězdiček) neodráží prostý průměr, je zde zohledněna řada různých faktorů, včetně aktuálnosti recenzí.
Dobrý den, je mi 30 let a lyžovat jsem se naučil před 25 lety na těchto svazích. Středisko zakazuje snowboarding, a to je naprosto v pořádku. S předchozími recenzemi naprosto nesouhlasím! Do tohoto střediska jezdím už 25 let a personál zde byl už před lety, což svědčí o skutečném nasazení a rodinné atmosféře. Sjezdovky jsou skvělé jak pro začátečníky, tak i pro zkušené lyžaře. Manažer je vším, jen ne nepříjemný... Je prostě FÉROVÝ! Když tisíckrát za hodinu opakuje, ať si nešlapete do svahu botami, když tisíckrát opakuje, ať se držíte za záchrannou sítí, když nelyžujete, když 50krát denně žádá o dodržování pravidel! Tohoto pána naprosto chápu. Ohledně baru/restaurace: Nesouhlasím s tvrzením, že jídlo není dobré! Dnes jsem tam znovu obědval: uzeniny s regionálními produkty, půlka bagety, rajče, salát, klobásy a paštiky! Všechno je tam jen za pár eur.
Co se týče půjčovny vybavení, je to velmi dobré vybavení; jen ho samozřejmě musíte vědět používat!
Cena za dva dny pro 3 osoby, skipasy a vybavení k zapůjčení, je kolem 180 eur, takže je to DOKONALÉ.
Vedoucí střediska dělá vše pro to, aby do střediska přinesl nové věci, a je to vidět, protože před 25 lety to nebylo takové, jaké je to dnes.
PANE MANAŽERE, velké díky za skvělý čas, který nám dáváte na vašich svazích!
Děkujeme za přenocování na vašem parkovišti na úpatí sjezdovek; výhled z našeho obytného vozu byl nádherný.
Melek Sulutas
Potkali jsme muže, který byl vším, jen ne vstřícný, byl strohý, hrubý a nepříjemný. Opravdu vás dokázal rozčílit! A to ovlivnilo i několik dalších zákazníků na nádraží!
Elif Yalcin
Manažer byl velmi nepříjemný a malý resort byl velmi špatně přijat. Půjčili nám vybavení, které pro nás nebylo vhodné a bylo ve srovnání s jinými resorty zastaralé. V informačním letáku bylo uvedeno, že je 20 cm sněhu, ale nemyslím si, že je to přesné…
Burcugul Tekin
Byli jsme na den lyžovat a manažer mi účtoval za pět dospělých, i když mám jedenáctiletou dceru. Řekl, že je to kvůli velikosti jejích bot (nosí velikost 36), ale na cedulích byl uveden věk, ne cena. Když jsem se zeptala, proč na cedulích byl uveden věk a ne velikost bot, řekl, že buď to, nebo nic… skvělý zákaznický servis! Moje sestra tam měla svou desetiletou dceru a dali jí lyže velikosti 39,5 (obvykle nosí 37) a účtovali jí juniorskou cenu…
Melek Golpunar
Do tohoto střediska jsme byli poprvé a určitě naposledy!
Nejdříve tam jely tři rodiny, kvůli nedostatku organizace a personálu (myslím). Udělali chyby ve všech našich formulářích a fakturách… mé sestře naúčtovali o 45 eur více. Museli jsme nejméně desetkrát vysvětlit počet lidí, než nám nabídl dobropis (samozřejmě, muž nebyl moc příjemný). Můj desetiletý syn, který nosí velikost 36, skončil s velikostí 39,5, takže to nebylo snadné zvládnout…
Pak jsme brali soukromé lekce pro mé dvě děti. Moc se jim to líbilo a chtěla bych poděkovat Quentinovi, který k nim byl opravdu moc laskavý! (Byla to jediná příjemná hodinka, kterou jsem měla). Když jsem si půjčovala lyže, manažer se mi snažil prodat skipasy, ale naštěstí mi instruktor řekl: „Počkejte chvíli, je to jejich poprvé, nebudou je potřebovat.“ A pak jsem viděla manažerův zamračený pohled, protože jsem zrušila lístky na lanovku.
Do té doby bylo všechno v pořádku, děti se bavily, my jsme se bavili… a jakmile si syn zvykl na své první sjezdy, chtěl vyzkoušet vleky. Šla jsem mu koupit půldenní permanentku.
A pak šel manžel se synem říct tomu, kdo spravuje vleky, vysvětlit, že je to poprvé… a on nám řekl, že žádný problém, že je naší prací mu to ukázat. Říkali jsme si: fajn, fajn, věříme jim, to je fajn! Zkouší to a spadne (je to normální, je to poprvé) a pak na něj manažer křičí a agresivně ho sundává z vleků se slovy: „Když neumíš jezdit, tak se tam už nevracej!“ „Mému synovi je 10 let… Syn se vrátil, zeptala jsem se ho, jestli se mu to podařilo, a on řekl, že ne, už nechce… až na to, že mezitím nějací lidé vysvětlili, co se stalo mému manželovi, což ho rozzuřilo! Vykřikl. Protože nesměl používat vleky a bál se toho muže, požádala jsem o vrácení peněz za skipas, který jsem za syna zaplatila.“ Vedoucí (který se na mě už dříve zlomyslně podíval) mě odmítl ani poslouchat. Dal mi dobropis, na který mi odečetl cenu prvního vleku, který můj syn nakonec nikdy nevyužil (ostuda!). Snažila jsem se mu to vysvětlit, ale neposlouchal a mluvil stroze a stresovaně, takže jsem v tom nechtěla dál pokračovat. Vzala jsem si dobropis s tím, že se vrátím zítra, on si vezme další lekci a pak přiveze skipasy… Odjeli jsme kolem 17:00 a totéž se stalo znovu. Poté, co si špatně poznamenal lyže, z nás udělal zloděje, protože jeden pár chyběl. Nakonec měl s tím vybavením pravdu, když sečetl poukázky pro tři rodiny, a opět žádná omluva, nic... Druhý den, když jsme se chystali vrátit, s osobou se zdravotním postižením a s velmi špatným pocitem nemoci, jsme se rozhodli zkrátit náš pobyt a šli jsme do resortu požádat o vrácení peněz za dobropisy pro mě a mou sestru. Tam opět stroze řekl: „Vy...“ „Vrácení peněz, ale ne vy!“ Řekl nám, ať ho posloucháme, tak jsme ho poslechli. Řekli jsme mu, ať poslouchá nás, ale on neposlouchal a odešel. Šli jsme mu to vysvětlit k baru a on odešel na druhou stranu, vyhýbal se nám... a to byla poslední kapka! Jsou dobří v tom, jak lidi rozčílit! A dokonce si dovolil zavolat policii! Bravo! Je to ostuda! Nemáme obavy z dalších 15 eur, když se rozhodneme jet na rodinnou dovolenou, ale mně vadí, že se s námi zachází jako se špínou... a myslím to vážně! Byli jsme v La Bresse. Je pravda, že ceny jsou vyšší a je tam mnohem víc lidí, ale alespoň nás přivítali s úsměvem, vysvětlením a profesionalitou a po tak katastrofálním zážitku, jako byl Larcenaire, jsme si to OPRAVDU, OPRAVDU užili!
Anonymous
Une petite station au top, l'idéal pour les débutants et passer une super semaine en famille.
Tout le personnel de la station est très accueillant et sympathique.
Les cours nous ont permis d'être très rapidement autonomes et très à l'aise, et notre moniteur Quentin a été génial tout au long de la semaine.
Bref, un vrai p'tit bonheur !! Merci à tous
Grazyna
Une station parfaite pour les familles et pour les débutants même adultes , les petites pistes pour apprendre à skier et pas de foules comme dans certaines stations , par contre pour les skieurs confirmés trop petit mon fils s'est vite ennuyé .
SOPHIE DAGORNE
Superbe station familiale !!!
Moniteurs au top c'était une 1ère pour mes enfants et ils ont hâte de revenir...
Tout le personnel est très agréable et nous avons eu la chance de skier tous les jours.
En milieu de semaine nous avons eu la chance de voir une descente au flambeau avec vin chaud !!!!!
SOPHIE DAGORNE
Superbe station avec de supers moniteurs...
Nous avons eu le chance de pouvoir skier tous les jours!!!!!
Mes enfants et moi-même avons hâte de revenir...
Aurelien
Mauvaise surprise en arrivant (après achat du forfait) : snow interdit… Tant pis, je vais louer des skis. En fait non, pas possible, ils sont réservés aux locataires des chambres, il faut redescendre en station.
Pendant ce temps ma femme tente de réserver un cours de ski individuel, pas possible non plus… On va se débrouiller.
Donc pour des enfants qui débutent, avec le matériel loué à l’avance, c’est pas mal, sinon, il vaut mieux passer son chemin.
Ohodnoť toto středisko
Poděl se o své zkušenosti se skiareálem Bussang - Larcenaire, pomůžeš dalším lyžařům. Napiš, co se ti líbí, co se ti nelíbí, a proč.