Chcete zůstat fit a stehna mít připravená na další horské výzvy? Inspirujte se 8 základními cviky, které vás perfektně připraví na návrat do hor!

Tato cvičení nemusíte provádět denně, ale při pravidelném tréninku se vám vaše svaly zaručeně odmění. 

Chcete vědět, kterých 8 cviků doporučujeme, ať je jaro nebo podzim? Pojďme se na ně podívat blíž.

 

8 cviků pro dobrou kondici nejen na sjezdovkách

Cvik první: Poskakování

Cvik 1: Poskakování

 Jak správně poskakovat? Podrobný popis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázek nebo název cviku

  

Cvik druhý: Sjezd

Cvik 2: Sjezd

 Jak cvičit sjezd? Podrobný popis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázek nebo název cviku

  

Cvik třetí: Výpad

Cvik 3: Výpad

 Jak udělat výpad? Podrobný popis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázek nebo název cviku

  

Cvik čtvrtý: Harmstringy

Cvik 4: Harmstringy

 Jak procvičit harmstringy? Podrobný popis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázek nebo název cviku

  

Cvik pátý: Triceps

Cvik 5: Triceps

 Jak posílit tricepsy? Podrobný popis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázek nebo název cviku

  

Cvik šestý: Břišní svaly

Cvik 6: Břišní svaly

 Jak si vypracovat břišní svaly? Podrobný popis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázek nebo název cviku

  

Cvik sedmý: Malujte osmičky

Cvik 7: Malujte osmičky

 Proč kreslit osmičky? Podrobný popis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázek nebo název cviku

  

Cvik osmý: Posilování lýtek

Cvik 8: Posilování lýtek

 Jak posílit lýtka? Podrobný popis cviku zobrazíš po kliknutí na obrázek nebo název cviku