Chcete být před zimou fit a stehna mít připravená na další parádní lyžovačky? Inspirujte se 8 základními cviky, které vás perfektně připraví na lyžařská dobrodružství!

Tato cvičení nemusíte provádět denně, ale při pravidelném tréninku se vám vaše svaly zaručeně odmění. Budete moci brázdit svahy od rána do večera a stehna a záda nebudete mít v jednom ohni.

Chcete vědět, kterých 8 cviků doporučujeme, abyste byli na lyžařskou sezónu v dobré kondici? Pojďme se na ně podívat blíž.

 

8 cviků pro dobrou kondici na sjezdovkách

Cvik první: Poskakování

Cvik 1: Poskakování

 

  

Cvik druhý: Sjezd

Cvik 2: Sjezd

 

  

Cvik třetí: Výpad

Cvik 3: Výpad

 

  

Cvik čtvrtý: Harmstringy

Cvik 4: Harmstringy

 

  

Cvik pátý: Triceps

Cvik 5: Triceps

 

  

Cvik šestý: Břišní svaly

Cvik 6: Břišní svaly

 

  

Cvik sedmý: Malujte osmičky

Cvik 7: Malujte osmičky

 

  

Cvik osmý: Posilování lýtek

Cvik 8: Posilování lýtek